Advertise on Shadowville

Anthem Of A King

Jul 09 2008 | BPM: 70 | Producer: Slantize
Rate: 1 Props2 Props3 Props4 Props5 Props
Loading ... Loading ...
57 Feedback

No longer available for download.Play Now

Epic and motivational dirty south beat. Brass, electric guitars, organs, strings, and synths to make a surefire hit.

Genres: Dirty South

You must be logged in to submit feedback.



57 Feedback to “Anthem Of A King”

  1. Hello Slantize. Your beat is very, very, very good. Extra. :D I use it in my song?

  2. This is great but why can’t I download it?

  3. hey Slant
    took me a while but i finally got some guys together and made a song with your beat. It’s one of the best beats I’ve ever heard! Let me know what you think!
    Thanks!

    http://www.youtube.com/watch?v=rj9K6tZK51s&feature=related

  4. this beats a classic. i remember first time i heard this when it came out a couple years back.

  5. http://ghomayshinews.vcp.ir ———– > من کارای شما رو خیلی دوست دارم


    dmx@live.com.pt


  6. i wanna dowload

  7. I did a dope track to this like almost 3 years ago

  8. that beat is the shit, 4 real…………

  9. badass beat bro, can u send to my e-mail?? id appreciate it

    duran_luis777@yahoo.com

  10. good

  11. can somebudy send me this beat please: dennis_k07@freenet.de

  12. waiting quietly…

  13. XO $o GoOd .! liKE !t


    @yungmouse,


  14. This beat will someday make it big somewhere

  15. this shit is on fire yo i wanna write sum shit to this beat

  16. Yeeeee….the cool instrumental!

  17. How can i get this beat? i love this, so great and beautiful. peace!

  18. slantize is the best

  19. A albanian have this song am albanian for life

    KOSOVA

  20. taco and the mofos absolutely ran this beat, i got my HAta Mask on

  21. this is a hard HITTER TEXAS STYLE!!!! good job dude

  22. DIFRE AKA KUKSIANI

  23. sorry dude,but i bought this one

  24. is this beat gonna be available for download soon its a sick as beat and i wanna use it

  25. this is insannnnne..some superman shit

  26. this beat had me moving the whole time

  27. badass brudda

  28. bomb ass beat yo…damn really inspirational…pumps u up

  29. Damn dude

  30. Dayum, I agree wit ALL these comments. I jus finished writing lyrics to this song , some hero type sh*t, naw’m sayin mayn, Imma rec’ on this beat aight. I’ll be sure to mention …Beat produced by SLANTIZE The greatest producer on SHADOWVILLE.COM

  31. yea sick slantize is the illest

  32. killa anthem

  33. http://www.myspace.com/pooppirates

    SICK BEAT!!!!!
    made for such a good song

  34. if this beat was a bitch i’d marry her

  35. fiyyyaaa

  36. Nice!

  37. my brother did a song to this on myspace its myspace.com/jmann336 check it out he went hamm on dat shit real spit he did u well as u did him ya dig

  38. i want this beat

  39. nice beats

  40. damb this beat sounds pretty cool homes keep it goin

  41. Oh man I haven’t been around in a minute.. I just heard this beat on your Myspace slant.. All I can say is WOW! This beat is pure FIRE.. Great work man. The melody is fucking amazing and the part at the end is nuts.. i think it starts around 3:15-3:20 into the song.. man this shit is HOT!!

  42. slantize..let me tell you im goina be doin some shit with ur music in the future dog

  43. This should be #1 in the top ten

  44. This beat is fire, this beat really a king beat, a little techno feeling and strong inspirational feeling. i love it

  45. haha illest, like No Matter What right? any way this beat is hella tight already workin on a song b4 kobra was born =Þ

  46. its over, all time best joint i think i might have to come out of pocket for this junt myself.

  47. Slantize are you on ‘Paper Trail’ ? lol

  48. man you get this mighty feeling when you listen to this hot beat !
    good work!!!!!!!!

  49. 5/5 !

    i love it !

  50. I likes it

  51. WOOOOOW!!! This beat is FIRE!!!

  52. str8 inspirational…feeling it hard. shot n keep it up. peace

  53. Yeah, I already started workin on a song before this was put on shadowville, haha….

    my beat! called it!

    Siickkkkk

  54. omfg u killed it on this beat

  55. this is HOTTT


Legal Disclaimer: "Free" beats are meant for non-profit, non-commercial, limited use only. Please see our free beat use policy. Any intention of duplication or commercial, for-profit use requires you to purchase a license. Using Shadowville's works without permission violates the US Copyright Act of 1976 and is subject to federal prosecution to the fullest extent. Clearance of samples or derivative works contained in a composition is the responsibility of the buyer of the beat license.