Advertise on Shadowville
You must be logged in to post
 
Search Forums:


 




Camo Vs. Mook Mook

Open Battle

UserPost

6:01 pm
May 10, 2009


Typhoon

Master Shadowvillian

Posts: 3105

Zanesville, OH

11

Man, Camo, I’ve definately heard alot better on your myspace. If that was you. Cause I remember there was a guy named Camo here, but he had camoflage as his picture.Is that you?

http://www.ReverbNation.com/YungTyphoon http://www.Facebook.com/YungTyphoonMusic http://www.Soundclick.com/YungTyphoon http://www.Myspace.com/YungTyphoon http://www.Twitter.com/YungTyphoon

7:32 pm
May 10, 2009


Dizzy C

Master Shadowvillian

Posts: 4430

Conway, SC

12

james r. said:

At least he's better than that whack ass Shitty C b*tch


AHAHAHAHA it was my first time recordin and i used my Mp3 player, if you gonna talk s**t let me tell you something, it doesnt move me lol i just laugh so keep talkin s**t, cause i kno how to rap, i'm not a rap battler anyway so it doesn't matter, i jus rap and do my music, so keep talkin ya s**t cause i'm jus gonna do me and keep my music going

Open up ya mind and eat away at ya concious.

5:42 pm
May 11, 2009


CAMO

Seasoned Veteran

Posts: 581

13

Yung Typhoon said:

Man, Camo, I’ve definately heard alot better on your myspace. If that was you. Cause I remember there was a guy named Camo here, but he had camoflage as his picture.Is that you?


yeah that was me…. didnt do much for this one

Text Battle Record- 11-2 Including 1 tournament win and 3 Flawless

7:55 pm
May 11, 2009


james r.

Disciple

Posts: 10

14

Dizzy C said:

james r. said:

At least he's better than that whack ass Shitty C b*tch


AHAHAHAHA it was my first time recordin and i used my Mp3 player, if you gonna talk s**t let me tell you something, it doesnt move me lol i just laugh so keep talkin s**t, cause i kno how to rap, i'm not a rap battler anyway so it doesn't matter, i jus rap and do my music, so keep talkin ya s**t cause i'm jus gonna do me and keep my music going


What the f**k do you mean you know how to rap but can't battle? That's like saying you know how to breathe but can't yawn. Or you know how to walk, but can't run. And I'm not talkin s**t I'm just keepin it real. You're trash. Step your game. If you can't battle then don't battle. And I was tellin Mook Mook or w/e that if he's gonna battle you then he can battle Camo. Ain't hate sweetheart, just facts.

3:04 am
May 12, 2009


Dizzy C

Master Shadowvillian

Posts: 4430

Conway, SC

15

oh well my bad for the misunderstanding, i just don't like being approached like that, i apologize

Open up ya mind and eat away at ya concious.

2:46 pm
May 12, 2009


KoreanNuke of Eternal Conflict

Master Shadowvillian

Posts: 3491

LA DownTown

16

james is the s**t talker now

lemme warn you shut the f**k up or get ripped by someone WAY better then you

F.Y.L

9:14 pm
May 12, 2009


james r.

Disciple

Posts: 10

17

LilJeezy said:

james is the s**t talker now

lemme warn you shut the f**k up or get ripped by someone WAY better then you


For all you know I could be sick as f**k and be miles ahead of anyone who's ever frequented this board. But thanks for the warning. I'll be sure to watch my mouth so I don't get cyber-bullied or something.

2:50 pm
May 15, 2009


KoreanNuke of Eternal Conflict

Master Shadowvillian

Posts: 3491

LA DownTown

18

CAMO said:

mookmook said:

cuz lil jeezy the 13 years old asian kid , battled me in audio he had 32 bars and he was better then you,  i need a challenge, someone with flo,punchlines,world play,       

if you didnt read my topic of how to spell my name in the general discussions , here it is :    MOOK is said like HOOK, COOK, BOOK, CROOK,       don't say  MWEK, or MWUK, or MUK ,

… tell me honestly how long you spent writing and recording this verse


this mornin… Probably fastest i ever recorded anything. But I was tryin to get it done for ya cuz you been waitin a long time


lol Mook TRUST ME Camo will KILL me in a battle real talk =[ he good dude

F.Y.L

2:51 pm
May 15, 2009


KoreanNuke of Eternal Conflict

Master Shadowvillian

Posts: 3491

LA DownTown

19

james r. said:

LilJeezy said:

james is the s**t talker now

lemme warn you shut the f**k up or get ripped by someone WAY better then you


For all you know I could be sick as f**k and be miles ahead of anyone who's ever frequented this board. But thanks for the warning. I'll be sure to watch my mouth so I don't get cyber-bullied or something.


lol dude just stop hahahaha you dont even know just stop just stop

im not sayin im good as those 6people but dude cmon now just stop talkin s**t

F.Y.L