Advertise on Shadowville
You must be logged in to post
 
Search Forums:


 




GRIT vs SuperKid

Vote Now

UserPost

2:25 pm
April 26, 2009


SuperKid of Hartless Ent.

Seasoned Veteran

Posts: 785

11

here it is http://www.zshare.net/audio/59…..227fa38be/

lyrics:

Mdotly dont duck there wont be no stray bullet

everyone will hit grits chest when i decide to pull it

thats a trigga my nigga and i hope that u get it

take ur wins seriously but ill leave ur loss with a digit

and ill admit it ass woopins is what u been slangin

but when it comes to me ill leave u like charlie brown with ur head hangin

and id rather look like charlie brown in a wave cap

then look like u which is K-fed tryn ta come back ta rap

and i bet ur a lot like the prime of eddie murphy's

caught in the back seat f**kin a tranny with herpes

14 years and u aint made a name for urself yet

on a thread relivin ur glory days battlin benifet

but for u i guess thats as good as its gonna get

beatin me u gotta better chance beatin mic_check

cuz im the whole radar and u just a little speck

cause commotion on this locomotive this bum made ur train wreck

and if ur dirty peddelz werent hooked to a trainin wheel

i guess i woulda had a lot harder time makin u keel

over with this uneasy pain in ur side

this is not a test people man grit just died

and its not self inflicted so its obviously homicide

and now at the top is where i shall reside

knock me off the ladder ill still ascend ask why

im SuperKid motha f**ka i can fly

and when i take off and leave u in my dust bits

leave u dry and grainy now u look like fried grits


let the voting begin


why?

2:39 pm
April 26, 2009


AJay tha Kidd

Master Shadowvillian

Posts: 3381

Jacksonville, FL

12

the laptop is bulls**ttin and won't let me listen to Superkid's verse, but Grit's was fire dawg.

I'ma peep yours when I get on the regular comp Super. The text looks raw though

http://www.datpiff.com/AJay-tha-Kidd-Lil-am-The-Epidemic-mixtape.226982.html <—the epidemic - RH

2:43 pm
April 26, 2009


SuperKid of Hartless Ent.

Seasoned Veteran

Posts: 785

13

ajay tha kidd said:

the laptop is bulls**ttin and won't let me listen to Superkid's verse, but Grit's was fire dawg.

I'ma peep yours when I get on the regular comp Super. The text looks raw though


aright man let us kno

why?

3:49 pm
April 26, 2009


Dizzy C

Master Shadowvillian

Posts: 4430

Conway, SC

14

Surprised oh s**t lmao fried grits,dammmmm lol that had me laughin hard, superkid that was really good, imma put both of ya'll battles on my Ipod so i can laugh cause this s**t was funny but really good

Open up ya mind and eat away at ya concious.

4:09 pm
April 26, 2009


GC Da Don

Veteran

Posts: 344

Born in NY, but raised in WPB (561) FL

15

dizzy c said:

Surprised oh s**t lmao fried grits,dammmmm lol that had me laughin hard, superkid that was really good, imma put both of ya'll battles on my Ipod so i can laugh cause this s**t was funny but really good


Ya, N I'm not even fully sure who to vote for. Both went hard, and had punchlines that had me crackin up. Ima have to listen to each 1 a few more times tho b4 I vote.

FREE REMY MA / R.I.P. Ryan “Woodie” Wood

4:33 pm
April 26, 2009


TRUE GRIT

Master Shadowvillian

Posts: 2702

Queens NY

16

tranny wit herpes lol. funny 1

TRUE GRIT - “BAD TASTE ” Official Hard-Copy and Digital DL available NOW! at http://goldmindedrecords.com/store/1290/true-grit-bad-taste/

6:04 pm
April 26, 2009


Dizzy C

Master Shadowvillian

Posts: 4430

Conway, SC

17

yeah i'm wit O.G on the voting thing cause idk who to vote for lol imma have to think

Open up ya mind and eat away at ya concious.

9:44 pm
April 26, 2009


loose cannon

Master Shadowvillian

Posts: 3366

JAPAN

18

FUCK, im at work and cant isten to SK's track, but i will definitely get back with a vote later if it is still open

(16-2) audio battle record.. Been UNBEATEN since 2009… CURRENT BATTLE CHAMP…

10:00 pm
April 26, 2009


TRUE GRIT

Master Shadowvillian

Posts: 2702

Queens NY

19

i like your verse, its funny. but we dont just flip the other dudes lines around here. not gonna cry foul or nothin. i'll still put my verse against it.win or lose.i think we got it in though. especially if ppl gotta go back and listen to them again, like mo & cannon's battle

TRUE GRIT - “BAD TASTE ” Official Hard-Copy and Digital DL available NOW! at http://goldmindedrecords.com/store/1290/true-grit-bad-taste/

11:54 pm
April 26, 2009


SuperKid of Hartless Ent.

Seasoned Veteran

Posts: 785

20

Post edited 10:55 pm - April 26, 2009 by superkid


true grit of dp said:

i like your verse, its funny. but we dont just flip the other dudes lines around here. not gonna cry foul or nothin. i'll still put my verse against it.win or lose.i think we got it in though. especially if ppl gotta go back and listen to them again, like mo & cannon's battle


man i kno i was thinkin the same s**t but see i freestyle then write it down and keep the lines i like ditch the ones i dont those sounded the best but ur right i did pick thru ur lines a lot and i thought the same thing but i was just like f**k it he said it so ima try kill it and it had my family laughin so i went with it if i lose this battle based off that o well ima still kno i spit fire on it and had fun

why?