Advertise on Shadowville
You must be logged in to post
 
Search Forums:


 




GRIT vs SuperKid

Vote Now

UserPost

1:46 am
April 27, 2009


SuperKid of Hartless Ent.

Seasoned Veteran

Posts: 785

21

im glad i aint gotta vote cuz i dont kno either i been listenin to em back 2 back and…………………………………………………….?

why?

2:05 am
April 27, 2009


loose cannon

Master Shadowvillian

Posts: 3366

JAPAN

22

Yessir now that was a battle, Ima vote on this one since both of yall are my dudes.  Aight then I gotta go wit Grit on some real s**t, SK you my dude mayne and you definitely didnt get killed homie, but in my honest oppinion i went with Grit.  I dont do break downs but i gotta show why in my mind cuz won.


This is my rating out of (20)

GRIT:  Punchlines=5  Delivery/quality=5  Wordplay=5  Humor=4  total of  19


SK:     Punchlines=5  Delivery/quality=4  Wordplay=4  Humor=5  total of  18


Damn both tracks were f**king bangers though, it was Delivery/Quality (i.e the sound) and Wordplay that got my vote for Grit.

(16-2) audio battle record.. Been UNBEATEN since 2009… CURRENT BATTLE CHAMP…

2:40 am
April 27, 2009


lgb504

Adept

Posts: 163

New Orleans

23

man this was one of the most evenly macthed battles ive heard on here since i been here which has not been that long but still it was very entertaining wspecially the way grit used the charlie brownline and then superkid used charlie brown also to retaliate then added the music lol the lil piano playing but in all honesty it wasnt enough though my vote goes to grit but only by a narrow margin somewhere down the line yall two gots to do it again man mad respect to both of you cats

New Orleans to Dallas

3:00 am
April 27, 2009


SuperKid of Hartless Ent.

Seasoned Veteran

Posts: 785

24

thanks for the love guys i perciate it and LC with the breakdown glad it was funny for u beezy i like ur s**t we should hook up on a collab and grit we should hook up on one too man if we got this much from a battle imagine a collab

why?

3:08 am
April 27, 2009


SuperKid of Hartless Ent.

Seasoned Veteran

Posts: 785

25

and my main s**t was to prove i am good enough to be a contender on this site and i hope with my verse i proved that

why?

3:24 am
April 27, 2009


GC Da Don

Veteran

Posts: 344

Born in NY, but raised in WPB (561) FL

26

superkid said:

and my main s**t was to prove i am good enough to be a contender on this site and i hope with my verse i proved that


I think you proved that a lil while ago. But wit this battle you are definatley able to silence any of the few doubters that might of still remained out there

FREE REMY MA / R.I.P. Ryan “Woodie” Wood

3:38 am
April 27, 2009


SuperKid of Hartless Ent.

Seasoned Veteran

Posts: 785

27

GC Da Don said:

superkid said:

and my main s**t was to prove i am good enough to be a contender on this site and i hope with my verse i proved that


I think you proved that a lil while ago. But wit this battle you are definatley able to silence any of the few doubters that might of still remained out there


thanks man preciate it

why?

9:14 am
April 27, 2009


Dizzy C

Master Shadowvillian

Posts: 4430

Conway, SC

28

I've have come to my conclusion lol i vote for Superkid, even though Grit you had me laughin my ass off i gotta give it to him with the fried grit s**t lol, i wish i could vote for both of you

Open up ya mind and eat away at ya concious.

10:56 am
April 27, 2009


TRUE GRIT

Master Shadowvillian

Posts: 2702

Queens NY

29

superkid said:

Post edited 11:55 pm - April 26, 2009 by superkid


true grit of dp said:

i like your verse, its funny. but we dont just flip the other dudes lines around here. not gonna cry foul or nothin. i'll still put my verse against it.win or lose.i think we got it in though. especially if ppl gotta go back and listen to them again, like mo & cannon's battle


man i kno i was thinkin the same s**t but see i freestyle then write it down and keep the lines i like ditch the ones i dont those sounded the best but ur right i did pick thru ur lines a lot and i thought the same thing but i was just like f**k it he said it so ima try kill it and it had my family laughin so i went with it if i lose this battle based off that o well ima still kno i spit fire on it and had fun


its not in the rules or anything, dont worry……

uh oh, this might go to game 7, lookin like (g)2-(s)1 right now.

TRUE GRIT - “BAD TASTE ” Official Hard-Copy and Digital DL available NOW! at http://goldmindedrecords.com/store/1290/true-grit-bad-taste/

12:08 pm
April 27, 2009


yagami

Journeyman

Posts: 85

30

true grit of dp said:

true grit of dp said:

i like your verse, its funny. but we dont just flip the other dudes lines around here. not gonna cry foul or nothin. i'll still put my verse against it.win or lose.i think we got it in though. especially if ppl gotta go back and listen to them again, like mo & cannon's battle


grit your a f**kin idiot thats the point of battlin