Advertise on Shadowville
You must be logged in to post
 
Search Forums:


 




Going to try to focus on engineering

UserPost

8:07 pm
November 5, 2010


Johnny Freshaire of AAB: All About Business

Master Shadowvillian

Posts: 3716

Okinawa, Japan

31

Get on AIM. We gotta talk business.

“Those who give up essential liberties for temporary safety, deserve neither liberty nor safety.” -Benjamin Franklin “The means of defense against foreign danger historically have become the instruments of tyranny at home.” -James Madison

5:11 pm
November 6, 2010


Chris Lee

Shadowvillian

Posts: 1979

32

Is anyone else interested in this at all? If you have the beat and all the vocal tracks for your songs, i can mix the track for you.

This isn’t underground. No, this is deeper then that. This is below the underground. This is music from hell.

2:42 am
November 8, 2010


Johnny Freshaire of AAB: All About Business

Master Shadowvillian

Posts: 3716

Okinawa, Japan

33

Don't sleep y'all. Chris is sick with it. He is easy to work with, he's professional and legit.

“Those who give up essential liberties for temporary safety, deserve neither liberty nor safety.” -Benjamin Franklin “The means of defense against foreign danger historically have become the instruments of tyranny at home.” -James Madison

2:51 am
November 8, 2010


jasonjason

Veteran

Posts: 413

Baltimore, MD

34

it sounds good man..i want to get a better quality mic b4 i try to get my stuff to sound better..got kind of caught up in the whole life thing and had a setbak,but,yeh,

Slide in the Diamond but dont pretend to be Forever

2:52 am
November 8, 2010


Chris Lee

Shadowvillian

Posts: 1979

35

@Johnny haha thanks man, you're way to kind


@Jason, thanks. what mic do you have now? stay in touch if you ever get a better mic.

This isn’t underground. No, this is deeper then that. This is below the underground. This is music from hell.

2:55 am
November 8, 2010


jasonjason

Veteran

Posts: 413

Baltimore, MD

36

i dont kno..ITS a LAPTOP MIC,,on a comp,thats 3 yrs old and a compaq..

Slide in the Diamond but dont pretend to be Forever

2:56 am
November 8, 2010


Chris Lee

Shadowvillian

Posts: 1979

37

oh damn haha, sounds bad

This isn’t underground. No, this is deeper then that. This is below the underground. This is music from hell.

2:56 am
November 8, 2010


jasonjason

Veteran

Posts: 413

Baltimore, MD

38

send me a pM so i can find u easy whenever i do tho..becuz i cant keep trak of posts

Slide in the Diamond but dont pretend to be Forever

2:57 am
November 8, 2010


jasonjason

Veteran

Posts: 413

Baltimore, MD

39

i had a shur uhc,,,but some fuker broke in and stole it while i was somewhere else..and now im no more good

Slide in the Diamond but dont pretend to be Forever

3:01 am
November 8, 2010


jasonjason

Veteran

Posts: 413

Baltimore, MD

40

nm..i can save ur email i just saw,lol,,,gotchu now,,going to the bed,,,peace safe,and all that good ish!!

Slide in the Diamond but dont pretend to be Forever