Advertise on Shadowville
You must be logged in to post
 
Search Forums:


 




Best Mainstream Rapper

UserPost

6:03 pm
August 20, 2009


D-Reck

Veteran

Posts: 313

856, NJ

1

So i see posts about best rappers, but in all honesty name your fav/best mainstream rappers.

1. KanYe West

2. T.I.

3. Lil Wayne

4. Juelz Santana

5. Eminem (the current style)(and if he's considered mainstream)


post yours.

In My Life Album Exclusively on iTunes this Fall Fly $ociety x Taylor Gang


advertisements

6:06 pm
August 20, 2009


KoreanNuke of Eternal Conflict

Master Shadowvillian

Posts: 3491

LA DownTown

2

Number4 i like his style Wayne is garbage f**k him in the brain that he needs

but ey GET ON AIM!

F.Y.L

6:21 pm
August 20, 2009


Rozwell©

Master Shadowvillian

Posts: 3294

Abortion Clinic in the Witching Hour…

3

I like mainstream artists' ghostwriters… I give them my props! Surprised

6:25 pm
August 20, 2009


alex_delarge

Master Shadowvillian

Posts: 3444

4

Rozwell said:

I like mainstream artists' ghostwriters… I give them my props! Surprised


lmao.

6:41 pm
August 20, 2009


D-Reck

Veteran

Posts: 313

856, NJ

5

Post edited 5:48 pm - August 20, 2009 by D-Reck


werd roz,, but kanye i think is the truth, nd t.i. thats why im really starting to like them alot. 

In My Life Album Exclusively on iTunes this Fall Fly $ociety x Taylor Gang

6:55 pm
August 20, 2009


king cobra

Posts: 2754

6

Ludacris. Its like everytime he's featured on a song he just unleashes something crazy on his verse. Creepin Solo was hot last year, I just recently heard that Gettin Rich with playaz circle. So i'd say LUDA!

7:03 pm
August 20, 2009


Ahktane

Seasoned Veteran

Posts: 510

Atlanta/New York

7

T.I.  and 50 Cent


them two is the realest ever. they dont give a f**k and they got stripes to prove it. big bosses of the north and the south. Eminem is always a favorite and so is Nas…Jay-Z is cool but too clean for me and IM FROM BK. He just brags and brags about all his money. who cares? Kanye and Wayne are so talented but they are shock value. They say things that'll know will catch your attention. Ludacris is hot cuz he is so versatile and is all about hip hop and saying whatever he feels. What yall feel about Jadakiss?

Exclusive Beats for Sale | Graphic Design | Web Design www.ahktane.com

7:08 pm
August 20, 2009


zyontheking

Seasoned Veteran

Posts: 734

8

50 Cent for sure. I don't care what nobody says, he still spits fire in my eyes, his hooks are witty as f**k and he is pretty damn consistent considering how much s**t he is doing, from Vitamin Water to cologne to shoes, to clothes, to just about everything he can put his hands in. Mad props for the kid.

” i’d rather get butt plugged by spadez and phaze ” - Grim Demize www.myspace.com/zyontheking

7:08 pm
August 20, 2009


Rozwell©

Master Shadowvillian

Posts: 3294

Abortion Clinic in the Witching Hour…

9

ahktane said:

T.I.  and 50 Cent


them two is the realest ever. they dont give a f**k and they got stripes to prove it. big bosses of the north and the south. Eminem is always a favorite and so is Nas…Jay-Z is cool but too clean for me and IM FROM BK. He just brags and brags about all his money. who cares? Kanye and Wayne are so talented but they are shock value. They say things that'll know will catch your attention. Ludacris is hot cuz he is so versatile and is all about hip hop and saying whatever he feels. What yall feel about Jadakiss?


Actually I'm a fan of older Kiss, or some of his mixtape s**t… I'm not really feelin' his major releases much though… I dig his boy Styles P though too… 

7:10 pm
August 20, 2009


Rozwell©

Master Shadowvillian

Posts: 3294

Abortion Clinic in the Witching Hour…

10

zyontheking said:

50 Cent for sure. I don't care what nobody says, he still spits fire in my eyes, his hooks are witty as f**k and he is pretty damn consistent considering how much s**t he is doing, from Vitamin Water to cologne to shoes, to clothes, to just about everything he can put his hands in. Mad props for the kid.


Yup… because selling water and cologne demonstrates your artistic abilities… Wink


BTW look out for 50's tampons coming to a store near you… Kiss