Advertise on Shadowville
You must be logged in to post
 
Search Forums:


 




Nike Air Max 2017 Womens

UserPost

7:03 pm
November 15, 2017


sooo

Legendary Shadowvillian

Posts: 6135

1

I dag udfører sneaker-samarbejder e-siderne i Highsnobiety, og Nike Air Max Thea Womens det er ejendommeligt at forestille sig en tid, Asics Gel Kayano 23 Femme hvor disse partnerskaber ikke var almindelige.

I 2000 surfede brand brand Stussy i Californien med Nike for at producere to begrænsede versioner af Air Huarache. Dette partnerskab var år forud for sin tid og skabte et vigtigt præcedens, der åbnet et rum for mindre uafhængige mærker til at arbejde med større og mere etablerede navne som Nike. "Samarbejde" var langt fra det lokkende, marketingord, at det er i dag, da publikum til sneakers var meget mindre i slutningen af ??1990'erne og begyndelsen af 2000'erne. Efter at Stussy fik bolden rullende, blev den japanske forhandler atmos sammen med Swoosh i 2002 for at skabe en unik version af den klassiske Air Max 1. Teamet på Atmos tilføjede et umiskendeligt Asics Gel Lyte 3 Femme Noir Safari-motiv til Tinker Hatfields nu-ikoniske design, som er i dag betragtes som en af de største Nike Air Max 95 Mujer versioner af Air Max 1 til dato.

Et år senere, i 2003, genoparbejdede atmos igen Air Max 1, hvilket gav fansne en ny "Viotech" -version med et lilla og blandet brunt tema. Japansk forhandler atmos fik hurtigt anerkendelse i sneakerhead cirkler, der styrker et stærkt fundament for samarbejdet med Nike. Hoppe frem til 2007 ankom atmosfæren Nike Air Max 1 "Elephant" på scenen som en del af en "Zoo" -pakke. Mens Air Max 1 "Elephant" kun er et eksempel på Nike's kæmpe øje for samarbejde, især i streetwear-kulturens tidlige dage, brugte Air Max-fans sidste år deres stemmer til at genoplive sneakeren i 2017. Taler til Nike, atmos-kreativ Nike Air Max 2017 Womens direktør Hirofumi Kojima bemærkede: "Selvfølgelig var det en stor fornøjelse og den største ære for en person, hvis arbejde handler om sneakers. For at være ærlig forstod jeg ikke begivenhedens betydning først, men mange berømte bemærkninger fra personalet og mine venner fik mig til at indse det. "

For et massivt sportswear selskab, der kæmpede som Reebok og andre mærker for dominans på det amerikanske marked, var det forholdsvis risikabelt at allokere ressourcer til et samarbejde med et lille japansk boutique som atmos. På baggrund af det ufarvede farveskema fortsatte Kojima med at forklare; "Jeg husker at snakke med folkene i Nike Japan, som var involveret i projektet, om at skabe noget skørt og dumt, der ville Nike Air Max 2017 Mujer give indflydelse på markedet. Vi er sket med at finde et par vintage Nike kids sko med zebra print, og vi besluttede at skabe sko med dyrebilleder under konceptet zoo. "Som vi har set, denne tradition af Nike partnering med mindre butikker og mærker at give anledning til deres ideer har afbetalt på en stor måde.

Interessant nok er farvesagan af atmosfæren x Nike Air Max 1 "Elephant" parallelt med den japanske streetwear first-mover A Bathing Ape, der henviser til ideen om en abe badning i lunkent vand som en selvbevidst metafor for den overindulgent , den yngre generation i Japan på det tidspunkt, som til sidst blev mærkets egen kundebase. På samme måde minder Air Max 1 "Elephant" billedet af en elefant, der tager et bad, med hits af lys turkis på Nike Air Max 2017 Mujer hælen, tungen og Nike Swoosh.

I 2017 fortsætter sneaker-samarbejder som platforme for innovation og kreativitet, at drive nye ideer og bringe ensartede (eller i nogle tilfælde ulige) partnere sammen. På trods af at være en del af meget forskellige kulturer, fandt Nike og atmos fælles grund til at fortælle en sammenhængende historie, der har varet igennem årene.

I dag, den 18. marts, frigiver Nike den ikoniske sneaker, ledsaget af en helt ny atmosfære x Air Jordan III i matchende farver. Udskiftning af den klassiske Jordan elefant print med spotted safari detaljer, basketball sneaker har også en gennemskinnelig sål og hits af orange.


advertisements