Advertise on Shadowville
You must be logged in to post
 
Search Forums:


 




Pink Taco vs The States Son

UserPost

10:32 am
February 29, 2008


Pink Taco

Adept

Posts: 185

Eastern Canada

1

So ya I dont expect to win this one, but I gotta try. I was hoping for someone a little newer but I said I wouldnt back down so here goes….


advertisements

10:45 am
February 29, 2008


Pink Taco

Adept

Posts: 185

Eastern Canada

2

So States Son’s the one who’s gonna pop my virgin cherry?
You couldnt make me laugh harder if you were Jim Carey.
The battle begins, my skills are rough, it will be tough,
So i’ll rebuff with a puff of green stuff and call your bluff.

I hear u think your some player? Ballin’ like Labron James?
You wouldnt even place in the speacial olympic games.
My pussies a gas tank and your the attendant, fill her up,
But your tiny dip stick cant fill a pee-wee jock cup.

Is that a pecan? Or did you never grow like Peter Pan?
You couldnt get me wet even if you were Aquaman.
I’d rather go swimming  with the gator in Lake Placid,
Even drop bad acid, than play with something so flaccid.

I know ur comeback,this b*tch is skeezy,sleazy,f**king easy.
"I felt uneasy,and queasy when her pussy smelt all cheesy."
U’ll make a chore of callin me a whore,sayin I take it in the back door
Truth is, i wouldnt suck your d**k for fear of a cold sore.

10:48 am
February 29, 2008


Playboy

Seasoned Veteran

Posts: 860

3

haha, damn good job.  i love a challenge.  hey HY and SPADEZ there is a gurl that’s better than you hahaha.  my 16 comin soon

-”Believe” mixtape now available for free download. http://www.zshare.net/download/53742630a00b5250-

12:25 pm
February 29, 2008


Playboy

Seasoned Veteran

Posts: 860

4

Pop your cherry? ha! guys this b*tch been poked more than Facebook
Babe look, your verse couldn’t make me laugh harder if it was written by Dane Cook
This dame shook, fiendin for rocks while suckin cock on tha corner block
Damn your pussy’s gas tank, it needs an odometer an a infinity stop watch
Stop an Watch, take notes, try your best to listen and pay attention
I’m not gonna wanna hear your b*tchin, on how you can’t stay in contention
Cuz my COMEBACK, is my CUM hittin tha BACK of yur already gelled throat
Was that a below the belt blow? or does it matter cuz below the belts where you go
Pink loves to suck on the wood, that’s why she puff puff and inhales cocks
Shit she’s been suckin on my d**k so long i should set the b*tch up a mail box
My DIP STICK is well equipped to drip drip without giving any notice in advance
Welcome to neverland cunt, where there’s too much PETER in these PANts
Now, let me pass her to a frand, knowing whores can have its advantages
Especially a whore named "Taco", that is knowledgeable of the "Dirty Sanchez"
And a MANwich, i’ll run you ragged, hang you up dry, then ‘Pass tha Buck’
Here’s an example of Redneck Foreplay, "Shut up, b*tch get in tha truck"

 

I left you some openings, i hope that you bring it in your second verse and make me step my game up….

 

and for the love of god will someone tell me how the f**k to change a font size!

-”Believe” mixtape now available for free download. http://www.zshare.net/download/53742630a00b5250-

2:31 pm
February 29, 2008


Pink Taco

Adept

Posts: 185

Eastern Canada

5

Below the belt is just a start,gobble ur knob like its a la carte.
The dirty talkin starts, you mention something..a bum dart?
At first u were a little afaid when I tried to invade your back stage.
But then u realaxed and called me Spadez the whole time u were gettin laid.

The only rocks that I sport are the ones measured in karots,
Your predictable corner hoe jokes will earn you no merits.
Facebook,my space,its all the same, only place we’ll ever see your name
You can aim for fame, truth is i wouldnt blow u if u were a candle flame.

The only thing i need a stop watch for is u cumming in milaseconds.
You are a redneck I reckon, only cumming when George W beckons.
Dick in one hand, big ol shotgun in the other,
You probably have the same sister and mother.

First of all at Neverland ranch you were the long haul, kiddie sprawl,
Unlike me, Michael didnt care your baby d**k was so small.
So now I’ve flipped the script, now its time to bury u in ur crypt,
Because the Truth of the matter is, u just got pussy whipped.

2:51 pm
February 29, 2008


Barker

Seasoned Veteran

Posts: 758

eco27c

6

Pink Taco said:


At first u were a little afaid when I tried to invade your back stage.
But then u realaxed and called me Spadez the whole time u were gettin laid.


Facebook,my space,its all the same, only place we’ll ever see your name
You can aim for fame, truth is i wouldnt blow u if u were a candle flame.

 

First of all at Neverland ranch you were the long haul, kiddie sprawl,
Unlike me, Michael didnt care your baby d**k was so small.


LOL. Good job, that was funny as hell.

“got the game hemmed up… like a sewin’ machine..” -Em

4:15 pm
February 29, 2008


Shadow

Posts: 5957

Somewhere near a bunch of beavers….

7

lol waaaa looks like states finally has a good match up, interesting

I don’t own Shadowville

4:30 pm
February 29, 2008


king cobra

Posts: 2754

8

Pink Taco said:

You can aim for fame, truth is i wouldnt blow u if u were a candle flame.



hahaha

5:52 pm
February 29, 2008


Pink Taco

Adept

Posts: 185

Eastern Canada

9

Im comin back in a couple hours! You said you’d have something tongiht. Hope I see it when I get back

12:25 am
March 1, 2008


Playboy

Seasoned Veteran

Posts: 860

10

Okay, now that i got the goofy whore jokes out of my system, and I have warmed up with a warm up verse.  It is now time to merk this skank… by the way.. "Pussy don’t whips me, I whips pussy" haha This is my sweet love song that I dedicate to Pink Taco… I title it….               

                                    "This Bitch"

Let me retract to react, then dress black, put on my ski mask

I’m in merk mode, while THIS BITCH workin out her jaw and knee caps

I’ll relapse, back to torchin all emcees.. oh yeah and THIS BITCH

Wanna know how i know you swallow? Cus you damn sure can’t spit

 ===========================================================)@

See IT ^ don’t fit i’m not flacid, but someone need to debo’ yo labido

THIS BITCH pussy lips reminds me of a bad seventies tuxedo

Taco or Gordito or Bo-rito does it really f**kin make a crap?

A mexican, or white "girl" THIS BITCH still can’t f**kin rap

I am astonished at these kids flockin to your side in mass heaps

I hate to tell you boys THIS "BITCH" hides "her" cock in "her" ass cheeks

An it’s been provin, that all you guys droolin, went for a waste in your day

Pink Taco aka THIS BITCH aka, that’s right-Mista f**kin Spadez

I don’t have facts or evidence, at this juncture it’s truly irrelevant

The "balls" THIS BITCH has to face me, proves the lack of intelligence

For lack of interest, I’ll end this, like BBQ pull the pork from THIS BITCH

And for a horrid fear of spawn, stick a "cork" in THIS BITCH 

 

Good attempt…. Please Try Again

 

-”Believe” mixtape now available for free download. http://www.zshare.net/download/53742630a00b5250-