Advertise on Shadowville
You must be logged in to post
 
Search Forums:


 




Treez & Ecko vs Jamino & Dem0n

UserPost

2:00 am
March 15, 2008


Dem0nEyes

Initiate

Posts: 42

1

so according to the ‘Rules of Jam’ the format is as follows….

A/B/B/A

DEMON/TREEZY/ECKO/JAMINO

so here we go…

-I just dont have the patience, for such minor altercations
-cut down your family "Treez", as if  I was deforestation
-when Treez falls, nobody will be around to hear ‘Ecko’s’
-….bad raps, but he’s used to it from passin out demo’s
-all your lines are longer than amusement parks in season
-if you didnt completely suck, you’d actually be halfway decent
-but this isnt a Tag Team, its more like a royal rum-ble
-becuz at first, Treez said "No offense Ecko, but FUCK-YOU.."
-to which I must-a-gree; even though it sucks-to-see
-that its only fair if you increased your members up-to-3
-a f**kin handicap is EXACTLY what this-war-needs
-you’re all BARK and no BITE, dawg, I PISS-on-Treez
-this guy Ecko’s-a-joke, I cant help but ignore every-quote
-its sad he’s gotta up’ his posts and be in the chat beggin-for-votes
-so in order for me to be politically correct
-I wont say "Treez is ‘Better’ than Ecko, he just ‘Sucks-Less’"

Midnight Movement….


advertisements

2:29 am
March 15, 2008


Ja-Taa the Misfit

Posts: 589

2

ok, now that… was funny as hell.  Great drop Demon!

Electric arcs streak to restart ur deceased heart beat / That’s when I pull back the starched sheet so I can feast on the dark meat

5:05 am
March 15, 2008


king cobra

Posts: 2754

3

hahaha ALOT of good laughs

10:24 am
March 15, 2008


JaMiNo

Seasoned Veteran

Posts: 836

ReiGNiNG TeXT-BaTTLe CHaMPioN

4

-so in order for me to be politically correct
-I wont say "Treez is ‘Better’ than Ecko, he just ‘Sucks-Less’"

 

Hahaha.  Knew you wouldn’t let me down Demon!

HoT oN THe BeaTS… LiKe HeaRTBuRN!

8:53 pm
March 15, 2008


Playboy

Seasoned Veteran

Posts: 860

5

nice, nice.  i liked the deforestation line.  good s**t D

-”Believe” mixtape now available for free download. http://www.zshare.net/download/53742630a00b5250-

5:58 am
March 17, 2008


Dezi

Master Shadowvillian

Posts: 4044

Digital Velocity

6

I burn the toast, make you turn to ghost.

And disappeare like twisted when it’s his turn to post.

Demon’s last flow was ass yo, I’m tellin you honestly.

So take advice from cashflow and write an apology.

Tell the truth Demon you don’t wanna see me rhyme.

Cuz I’ll… hold up, pause for Jam. In england its tea time.

Demons a feline, Jam plays in his pocket. (homos)

But like a Southpole shirt yall should stay in the closet. (don’t come out)

Ecko aint got the Heat (Bball Team) but I don’t swet it.

Cuz this kid from Orlando shoots like J.J. Red**k.

And I don’t gotta talk about jam’s wack vocals.

You’ll see the demon in my eyes once the steel pokes you.

Piss on Treeze cuz my flow is ivy. (poison)

This demons watered down like a bar of ivory.

You know Europeans they love to touch gents.

I aint sayin’ demon’s straighter I’m just sayin’ that he sucks-less DICK.

 

 

FYI… The Heat are a Bball team from Miami FL. Ecko is from Orlando FL, there basketball team is the magic. J.J. Red**k Plays for them, he has a good shot. So ecko aint got the heat, but he knows how to shoot (and I don’t mean a bball), get it?

6:53 am
March 17, 2008


JaMiNo

Seasoned Veteran

Posts: 836

ReiGNiNG TeXT-BaTTLe CHaMPioN

7

Timmeh, you suck without me man. 

HoT oN THe BeaTS… LiKe HeaRTBuRN!

7:00 am
March 17, 2008


Dezi

Master Shadowvillian

Posts: 4044

Digital Velocity

8

Jamino said:

Timmeh, you suck without me man. 


haha u suck either way

7:09 am
March 17, 2008


djecko

Seasoned Veteran

Posts: 565

Kissimmee, FL

9

ill have mah verse wen i get bac from school

7:22 am
March 17, 2008


JaMiNo

Seasoned Veteran

Posts: 836

ReiGNiNG TeXT-BaTTLe CHaMPioN

10

tim treezy said:

Jamino said:

Timmeh, you suck without me man. 


 

haha u suck either way


Ohhhhhhhhhhhhhh!  Swing!

HoT oN THe BeaTS… LiKe HeaRTBuRN!